Parròquia de Sant Pere

Sant Pere del Masnou és l’església parroquial de la vila del Masnou (Maresme). Està protegida com a bé cultural d’interès local.

El seu origen es troba en una vicaria perpètua filial de Sant Martí de Teià. El temple parroquial, dedicat a Sant Pere, és una construcció d’estil renaixement. Fou erigida parròquia segons reial decret de Ferran VII, del 5 de maig de 1818 i el 21 de setembre del mateix any va prendre possessió com a primer rector el prevere Mn. Josep Serra.

Horari de misses

Feiners

08 h. Català

19:30 h. Català

Dissabtes i vigílies

08 h. Català

19 h. Català

Diumenges i festius

12 h. Català

19 h. Castellà

*El temple resta obert de dilluns a dissabte de 7:30 a 8:45 h. i de 18 a 20 h. Diumenges per les Misses.

Confessions

Cada dia, mitja hora abans de les misses.

Exposició del Santíssim Sagrament

Tots els dijous de 9 a 19:15 h.

Sant Rosari

Tots els dies feiners a les 19:00 h.

Atenció espiritual

Sempre que es demani.

Columbari de la Parròquia de Sant Pere

A la Parròquia de Sant Pere del Masnou hem obert un nou columbari, instal·lat al costat de la nau central del temple, dedicat a custodiar les urnes amb les cendres del difunt i així ajudar a conservar el record i la pregaria dels familiars i de la comunitat cristiana.

Parròquia de Sant Pere

Despatx parroquial