Esplai Sant Pere

Eduquem en el lleure aprofitant el temps d’esbarjo dels nens i nenes per tal de divertir-los, alhora que els eduquem en valors cristians com a base per fer una societat més justa i plural.

L’Esplai Sant Pere ofereix una educació complerta en els cinc àmbits: personal, transcendent, interpersonal, social i cultural.

Tres o quatre cops a l’any organitzem un cap de setmana fora (cases de colònies, albergs, càmpings, terrenys d’acampada…), treballem els temps litúrgics forts, fem trobades amb altres esplais del Moviment de Centres d’Esplais Cristians de la comarca i de tot Barcelona. A l’estiu marxem una setmana de colònies a conviure, a fruir de la natura i a passar-nos-ho bé!

L’esplai té lloc els dissabtes de 17:30 a 19:30 h. a la Parròquia de la Mare de Déu del Pilar.

Grup de joves

El Grup de Joves de la Comunitat Parroquial del Masnou neix amb la intenció d’aprofundir acompanyats en la vivència de la fe cristiana, resoldre dubtes i plantejar inquietuds en un clima d’amistat.

Les diferents activitats organitzades per Grup de Joves tenen com a lloc de trobada la Parròquia de Sant Pere.

Edge Lifeteen

Formació per a ESO i Batxillerat amb nous recursos per apropar a la Fe.

Diumenges de 20 a 21 h.

Joves que volen estudiar la Bíblia.

Dimecres de 20 a 21 h.

Llibrefòrum

Joves professionals que volen llegir, reflexionar i debatre sobre una obra literària.

Dilluns de 20:30 a 21:30h.

Esplai Sant Pere

Nens i adolescents que fan activitats diverses i es formen portant-les a terme.

Dissabtes de 17:30 a 19:30 h.

Universitaris

Joves que volen aprendre i aprofundir sobre teologia i filosofia.

Dijous de 20 a 21 h.

Worship

Grup de joves que posen música i amenitzen una jornada d’adoració.

Primer diumenge de mes de 20 a 21 h.

Parròquia de Sant Pere

Despatx parroquial