Mar Blava

Proposta per a nens i nenes d’entre 7 i 14 anys per conèixer Crist a través del lleure.

Dissabtes de 17:30 a 19:00 h.

Grup de joves

El Grup de Joves de la Comunitat Parroquial del Masnou neix amb la intenció d’aprofundir acompanyats en la vivència de la fe cristiana, resoldre dubtes i plantejar inquietuds en un clima d’amistat.

Les diferents activitats organitzades per Grup de Joves tenen com a lloc de trobada la Parròquia de Sant Pere.

Edge Lifeteen

Formació per a joves d’ESO i Batxillerat amb nous recursos per apropar-los a la Fe.

Diumenges de 20 a 21:30 h.

Lectio Divina

Per a joves que volen aprofundir en el coneixement de Crist i de l’home.

Dimarts de 21 a 22:30 h.

Llibrefòrum i Filles de Maria

Joves professionals que volen llegir, reflexionar i debatre sobre una obra literària.

Dilluns de 21 a 22:30h.

Universitaris

Joves que volen aprendre i aprofundir sobre teologia i filosofia.

Divendres de 21 a 22:30 h.

Estiu

Vacances per a universitaris i joves professionals.

Primera quinzena d’agost

Parròquia de Sant Pere