Col·labora

Si sents que podries fer més per Déu i pels demés, que podries dedicar una part del teu temps, a la Parròquia del Masnou hi tens la porta oberta. Posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari i entre tots trobarem una tasca amb la que et sentis a gust i siguis útil a la Comunitat Parroquial. Algunes de les necessitats que tenim són:

Catequistes

Formadors de lleure per al grup Mar Blava

Cor musical

Grup de litúrgia per embellir la celebració de la fe amb les lectures, ornaments, etc.

Visitadors de malalts i persones soles, en coordinació amb la Pastoral de la Salut

Necessitats materials de la parroquia (encàrrecs, petites reparacions, etc.)

Voluntaris parroquials per assegurar el manteniment material dels 4 centres de culte de la Comunitat Parroquial del Masnou: obrir els centres, preparar les celebracions, acollir i atendre amb caliu familiar a les persones que s’apropen per informar-se o celebrar la litúrgia.

Càritas

Dediquem una atenció especial a acollir i ajudar als més desfavorits amb Caritas Parroquial del Masnou.

Un grup de 30 voluntaris de la Comunitat Parroquial del Masnou, amb el suport de Càritas Diocesana, duu a terme els projectes.

Tenim projectes relacionats amb l’acollida, on a més d’escoltar i orientar a les persones, els ajudem en les necessitats més bàsiques: aliments, rober, ajuts econòmics, servei de dutxa i bugaderia.

Lloc de trobada: Parròquia de Sant Pere i Església de Santa Maria de Maricel

Col·labora econòmicament

“Que cadascú doni allò que de cor ha decidit, no de mala gana ni per força, perquè Déu estima el qui dóna amb alegria” (2 Corintis 9, 7)

Podeu col·laborar econòmicament amb Caritas Diocesana, Caritas Parroquial del Masnou o amb les necessitats econòmiques de la Parroquia. Qualsevol ajut, per petit que sigui, es bén rebut.

Bizum

Per fer un donatiu puntal mitjançant Bizum:

1. Entra a Bizum des del teu mòbil (a l’app del teu banc)
    2. Selecciona la opció “Enviar ONG”
    3. Introdueix el codi 02110

Transferència

Podeu fer un donatiu puntual al compte corrent de la Parròquia:

• IBAN: ES77 0182 4091 6302 0008 7430
    • Entitat: BBVA
    • Titular: Parròquia del Masnou

donoamiiglesia.org

Si ho preferiu, també podeu fer un donatiu per internet, puntual o periòdic, mitjançant la web Dono a mi Iglesia, i seleccionant la opció “Dono a mi parroquia” i el codi postal d’El Masnou (08320)

Domiciliació Bancària

Càritas Parroquial del Masnou

Per fer un donatiu periòdic a Càritas Parroquial del Masnou, podeu descarregar-vos el formulari corresponent, i portar-lo degudament omplert a la Parròquia.

Domiciliació Bancària

Parròquia del Masnou

Per fer un donatiu periòdic a la Parròquia del Masnou, podeu descarregar-vos el formulari corresponent, i portar-lo degudament omplert a la Parròquia.

Parròquia de Sant Pere

Despatx parroquial