Atenció Pastoral

A la Comunitat Parroquial del Masnou tenim diferents activitats de formació i acompanyament cristià per les diverses etapes, situacions i necessitats espirituals que es presenten a la vida.

Preparació per al Baptisme

De 0 a 6 anys

Acollim els pares i padrins dels infants a batejar per aprofundir en el do de la fe cristiana tot preparant la celebració del Sagrament del Baptisme.

Primer divendres de mes a les 20:30 h.

Parròquia de Sant Pere

Catequesi d’iniciació en la vida cristiana

De 8 a 10 anys

Acompanyem i recolzem els pares, des de la comunitat parroquial, en l’educació i celebració de la fe dels seus fills, preparant-los per rebre la Primera Comunió i la Confirmació. Setmanalment, infants i catequistes aprofundeixen en el coneixement de Jesús, l’Església, els Sagraments i la Vida Cristiana.

També oferim una trobada periòdica de formació cristiana amb els pares i les mares.

Diumenge a les 11:00 h.

Parròquia de Sant Pere

Dimecres de 17:30 a 18:30 h.

Acompanyament personalitzat de promesos

Grup de matrimonis joves

Sopar i comentar algun tema relacionat amb la vocació matrimonial.

Segon dijous de cada mes de 21:00 a 22:30 h.

Grup de catequesis de Proyecto Amor Conyugal per a matrimonis

Seguint les catequesis de Sant Joan Pau II sobre el matrimoni.

Tercer dilluns de cada mes de 20:15 a 22:00 h.

Escola de Comunitat

Instrument educatiu de desenvolupament de l’experiència de la trobada fet com a carisma.

Dimecres de 20:30 a 21:30 h.

Adoració al Santíssim

Dijous de 8:30 a 19:00 h.

El primer dijous de cada mes l’adoració serà de 24 hores, des de les 20.30h del dijous fins les 8h del divendres següent.

Worship

Lloança amb cants liderats per joves.

Primer dijous de cada mes de 20:00 a 21:00 h.

Credo

Estudi i meditació sobre el compendi del Catecisme de l’Església Catòlica.

Dimecres de 20:00 a 20:30 h.

Lectio divina

Llegim i aprofundim en l’estudi de l’Evangeli per tal de renovar la nostra fe i la nostra esperança, i trobar la força per seguir de més a prop el missatge de la paraula del Senyor.

Fomentar la nostra convivència personal i gaudir d’una sincera amistat.

Dimarts a les 20:00 h.

Llibre del mes

Lectura i comentari d’un llibre d’actualitat.

Un dissabte de cada mes de 10:00 a 11:00 h.

Hogar de María

Acollida i acompanyament de mares recents i embarassades.

Dimecres d’11:00 a 14:00 h.

Pastoral de la salut

Portem esperança als malalts i ancians acompanyant-los i escoltant-los. Considerar-los membres actius de la comunitat parroquial. Facilitem –si son catòlics– la participació en la vida litúrgica i sagramental de la comunitat. Ajudar-los a viure la seva situació amb esperit cristià.

Actualment atenem i visitem cinc residències i cases particulars. Un cop cada mes ens reunim per fer un seguiment de les visites realitzades i tractem uns temes que ens ajuden en la nostra relació amb els malats i ancians. Un cop l’any, a nivell d’arxiprestat, es fa un curs de formació i una trobada festiva de visitadors i malalts al Santuari de la Cisa.

Capella Sancti Petri

Coral de cant gregorià.

Divendres de 20:00 a 21:00 h.

Grup de vídues

Acompanyament de persones que han perdut el cònjuge.

Primer dilluns de mes de 10:00 a 11:00 h.

Cos de portants del Sant Crist

Promovem la devoció al Sant Crist tot acompanyant-lo de manera especial en la Setmana Santa.

El Viacrucis es resa comunitàriament els Divendres de Quaresma a la Parròquia de Sant Pere i a l’Església de Santa Maria de Maricel.

El Divendres Sant, el Cos de Portants duu la creu en el recorregut del Viacrucis pels carrers del Masnou.

Setmana Santa

Comunitats Neocatecumenals

Col·laborem amb la Comunitat Parroquial del Masnou perquè sigui sagrament de l’Església Missionera com evangelització dels allunyats, donant signes evangèlics que conviden als no creients a la fe i a la conversió.

Amor a la dimensió de la Creu. Es tracta d’un grup de persones que volen viure profundament els fruits del Baptisme i del Cristianisme, a través d’un procés catecumenal dividit en diverses etapes i integrat plenament a la parròquia.

Eucaristia: Dissabtes a les 18 h.

Església de Santa Maria de Maricel

Recessos espirituals mensuals en petites comunitats

Despatx parroquial

Dilluns de 19 h a 21 h.